27/2/12

Twitter Campaign!


Όπως κάθε εβδομαδα ετσι και αυτή εγινε η καθιερωμενη εξτρατεια (campaign) μεσω Twitter και GetGlue για την προωθηση του επεισοδίου!
Μερικα λογια για τις καμπανιες που γινονται κάθε εβδομαδα:
Έπειτα από πρωτοβουλια μερικων φαν, που ειδαν την αγαπημενη τους σειρα να πεφτει ολο και περισσοτερο στα νουμερα και να φτανει στα ορια της ακυρωσης (καθώς όπως δηλωσε και μέλος του καναλιου “Αυτή τη στιγμη χανουμε χρηματα από το Fringe” ) πηραν την αποφαση να βοηθησουν με οποιον τρόπο μπορουν στην προωθηση της σειρας αλλά και του εκαστοτε επεισοδίου που προβαλεται κάθε εβδομαδα…Ετσι εφτιαξαν μια σελιδα (την http://morethanoneofeverything.net/ ) και προσπαθησαν να μαζεψουν οσους περισσοτερους φαν μπορουσαν και να τους οργανωσουν.
Ετσι κάθε εβδομαδα γινονται τα εξης:

  • Αναλογα με το κεντρικο θεμα του επεισοδίου επιλεγεται μια ετικετα (hashtag).
  • Φτιαχνουν ένα βιντεο προωθησης της ετικετας, με σκηνες από προηγουμενα επεισοδια που ισως σχετιζονται με το επεισοδιο που θα προβληθει.
  • Αναρτουν στη σελιδα τους οδηγιες χρησης της ετικετας και πως θα γίνει το trend!
  • Επίσης ανεβαζουν στην ιστοσελιδα τους εικονες που μπορει ο κοσμος να χρησιμοποιησει ως αβαταρ στο Twitter και στο facebook, στις οποιες φαινεται συνήθως το κεντρικο προσωπο του επεισοδίου μαζί με την ετικετα που χρησιμοποιειται κάθε εβδομαδα.
  • Την παρασκευη μια ωρα πριν από την προβολη του επεισοδίου στην Αμερικη (δλδ. 3 π.μ ωρα Ελλαδος) γίνεται το trend, δλδ ο κάθε χρηστης του twitter κανει το tweet του,σχετικο ή ασχετο με το Fringe αν θελει, και στο τελος προσθετει την αναλογη ετικετα (Π.χ This weeks episode is going to be EPIC #Hashtag)
  • Ρυθμιζουμε ολοι τον πινακα του trend στο Worldwide, ώστε να δειχνει ποιες ετικετες χρησιμοποιουνται περισσοτερο από τους χρηστες του Twitter σε ολο τον κοσμο.
  • Όταν ερθει η ωρα προβολης του επεισοδίου τα tweets συνεχιζονται ή ο κοσμος επιλεγει να κανει check-in στο GetGlue.
Τι έχει επιτευχθει ως τωρα:
· Μέχρι στιγμης έχουν γίνει 6 καμπανιες (από το επεισοδιο 8-τωρα) στις οποιες:
Ø Κάθε ετικετα έχει λαβει 2η και 3η θεση σε παγκοσμιο trend για παραπανω από 25 λεπτα συνεχομενα.
Ø Το ιδιο το καναλι έχει κινητοποιηθει και στηριζει τις καμπανιες με posts τοσο στην επισημη σελιδα του Fringe στο Facebook οσο και στο Twitter.
Ø Παραγωγοι, σεναριογραφοι αλλά και οι ιδιοι οι ηθοποιοι κανουν τα δικα τους tweets κατά τη διαρκεια του trend και βοηθανε τη προσπαθεια των φανς (π.χ Οι σεναριογραφοι J.Wyman και J.Pikner, καθώς και ο δημιουργος των τρειλερ Ari Margolis).
Όπως καταλαβαινετε ο κοσμος αγαπαει τη σειρα και προσπαθει με κάθε τρόπο να δειξει την αγαπη του τοσο στο καναλι αλλά και στον υπολοιπο κοσμο επιδιωκοντας την ανανεωση της σειρας για 5η σεζον αλλά και την προσελκυση περισσοτερων τηλεθεατων.
Και για οσους δυσπιστους υπαρχουν, δειτε καποια από τα επιτευγματα του τελευταιου trend που εγινε για το επεισοδιο 4χ14 και στο οποιο το hashtag ηταν #LoveIsTheAnswer
Tweet του Ari Margolis στο οποιο ανεβασε μια εικονα του Σεπτεμβριου (του Παρατηρητη) με διακριτη την ετικετα #LoveIsTheAnswer

Η ετικετα #LoveIsTheAnswer καταλαμβανει τη 2η θεση στο Worldwide Trend:


Η ετικετα #LoveIsTheAnswer καταλαμβανει τη 2η θεση στο Trend του Vancouver:

Η ετικετα #LoveIsTheAnswer καταλαμβανει τη 5η θεση στο Trend του United Kingdom:

Παλιοτερο tweet της σελιδας του Fringe στο Twitter οπου χρησιμοποιειται η ετικετα #BeABetterMan (είναι η ετικετα του επεισοδίου 4x13):


Για οσους ενδιαφερονται να συμμετασχουν στις καμπανιες μπορουν να δουν πληροφοριες στη σελιδα http://morethanoneofeverything.net/


9 σχόλια:

  1. Ειναι απιστευτο καθε παρασκευη ποσοι ανθρωποι απ ολο τον κοσμο προσπαθουν με αυτον τον τροπο να βοηθησουν τη σειρα, και ειναι καλη προσπαθεια γτ επιτελους φαινεται και η "δυναμη" των ατομων που το βλεπουν εκτος Αμερικης, και δεν μπορουν δυστυχως να επιρεασουν τα νουμερα  τηλεθεασης. Μακαρι εστω και αυτη η προσπαθεια να βοηθησει τη σειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονο και μονο που το καναλι βλεπει τι ντορος γινεται καθε βδομαδα και δινει μια ευκαιρια στους φανς με τα δικα του ποστς, ειναι καλο γιατι μπορει να βαλει τους υπευθυνους σε σκεψη για ανανεωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oi malakes tou fox na tou allaksoun mera! mia xara ta phgaine kathe pempth me 5-6 ekatommyria thletheash

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχάς πολλά Μπράβο στην Bad Girl για την 1η της ανάρτηση στο blog! 

    Τελικά ίσως αυτό είναι που θα σώσει τη σειρά, έχουν πετύχει και στο παρελθόν σε άλλες σειρές οι ιντερνετικές εκστρατείες, γιατί να μην πετύχουν και τώρα; ειδικά μιας και το Fringe έχει τόση αποδοχή όπως βλέπουμε σε παγκόσμια κλίμακα! 

    Περιμένουμε Bad Girl να συνεχίσεις να μας ενημερώνεις για τις εξελίξεις του twitter, μιας και το κατέχεις! Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ακόμα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. stavrosLost  αυτες οι καμπανιες εχουν γινει θεμα και σε αλλα sites οπου λενε πως το Fringe ισως ειναι η πρωτη σειρα που θα καραφερει να σωθει απο εκστρατεις μεσω Twitter... Αυτο δειχνει οτι το εχουν παρει χαμπαρι πολλοι στον χωρι της τηλεορασης στην Αμερικη και εχει γινει θεμα... Εχει πολυ υλικο το twitter, spoiler και μη, ορεξη να εχετε να με διαβαζετε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ma pos ginete na min vlepoun fringe kai na vlepoun pers.of.int pou einai metriotato anarotieme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που σε ρε Timoboll;;; χάθηκες! Και στο προηγούμενο θέμα σχολιάζαμε τη γαματοσύνη του Person of Interest :P .... σαφώς βέβαια δεν είναι για όλα τα γούστα και διαφέρει από το fringe, οπότε λογικό να μην προσελκύει όλους τους fringe fans! Τα νούμερα δικαιολογούνται επειδή το PoI παίζει στο μεγαλύτερο κανάλι της Αμερικής, στο CBS... εκεί αν πιάσεις 7-8 εκ. κινδυνεύεις να κοπείς!!! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. giati eno to fringe exei toso megalo kai fanatiko koino den paei kala sta noumera??? KRIMA elpizw me autes ths prospathies na ginei to thauma kai na ananeothei h seira kai gia 5h season (esto kai mish)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lusifer  το Fringe έχει μεγάλο κοινό παγκοσμίως... οι Αμερικάνοι φαίνεται δεν τρελαίνονται τόσο, αν και απ' ότι ακούω έχει πολλές προβολές στο DVR των Αμερικάνων... δηλαδή το βλέπουν μετά την προβολή του, πράγμα που σημαίνει ότι ο περισσότερος κόσμος αδυνατεί να το δει τη συγκεκριμένη ώρα Παρασκευιάτικα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή