25/6/12

O Joshua Jackson δε θέλει Reunion στο Dawson's Creek


Δε ξέρω πόσοι από εσάς βλέπατε την νεανική σειρά Dawson's Creek που πρωταγωνιστούσε ο Peter μας ως ο κολλητός του Dawson στα τέλη της δεκαετίας του '90! Σε πρόσφατη συνέντευξη δήλωσε ότι δε θα ήθελε να επιστρέψει σε πιθανό Reunion (ταινία-μάλλον) για τη σειρά!

Μάλιστα δήλωσε ότι βλέπει με νοσταλγία εκείνα τα χρόνια, όπως άλλοι βλέπουν τα φοιτητικά τους, αλλά πιστεύει ότι θα ήταν καταστροφικό για την καριέρα του να γυρίσει σε έναν τέτοιο ρόλο. Όπως είπε και ο ίδιος πρέπει να προσαρμόζεσαι και να προχωράς αλλιώς είσαι νεκρός (ως ηθοποιός!).


8 σχόλια:

  1. Ειχα δει το πρωτο επεισοδιο απο περιεργεια και η σειρα ηταν πολυ καλη ειδικα για την εποζω της... αν ηταν του γουστου μου θα την εβλεπα και σημερα ανετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an den thelei na sumetexei sto 
    Dawson's Creek den mas xalaei, to thema einai na ton doume se kamia tainia fringe!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ το 1ο επεισόδιο έχω δει (φέτος μάλιστα!). Πάντως ενώ είναι παλιά άνετα θα την έβλεπα για πλάκα στον ελεύθερο χρόνο μου αν υπήρχαν τα επεισόδια σε καλύτερη ανάλυση.... αλλά δεν πειράζει βλέπουμε τον Τζόσουα και στο fringe ακόμα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=RLgI-qbrWVo Ακόμα με στοιχειώνει το κλάμα του Dawson !!!!! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχαχαχα τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω το ειδα προσφατα και μου αρεσε πολυ και για δεκα χρονων σειρα! O Pacey  ο καλυτερος...Αλλα μπορει να θελει ο Josh    Reunion και να ξανα βρεθει με την katie holmes τον παλιο ερωτα και να εχουμε θεμα με την πως την λενε ειπαμε? χα χα χα και τον Τομ τον καχυποπτο? Σου λεει ασε καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συμφωνω με τον joshua !!! pacey forever αλλα και εγω που ειδα την σειρα χρονια πριν *ποσο old ειμαι οεοε * αντε σε καμια ταινια με ρολο να αξιζει και ταινια να αξιζει και ασε τα teen reunions!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή