5/10/11

10 σχόλια:

  1. νεες φωτο απο γυρισματα με τον Πητερ!

    http://www.spoilertv.com/2011/10/fringe-season-4-set-photos-and-video.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας την δουμε στην 5η που δεν θα εχουμε..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxaxa sumfonw me sawyer kai sthn 6h an thn doume akoma tha einai akoma kalhtera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Giati re paidia??h Nina dinei ena musthrio sth seira..Einai ap tous xarakthres p kseroun para polla..alla dn ta apokaluptoun!Se oles tis seires uparxei k apo enas tetoios!
    Eseis gia na katalabw exete 8ema k me thn h8opoio?h me to xarakthra mono?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον 1ο κύκλο φαινόταν ότι ξέρει πολλά λόγω της συνεργασίας της με τον Μπέλι αλλά για μένα τουλάχιστον, μετά το 2ο κύκλο που είδαμε λίγο το παρελθόν της, είδαμε και τον Μπέλι, αργότερα κληρονόμησε ο Γουόλτερ τη Μάσιβ Νταινάμικ, ο χαρακτήρας της υποτιμήθηκε λιγάκι και μου είναι λίγο αδιάφορη. Η ηθοποιός δε μου αρέσει ιδιαίτερα, αδιάφορη μου είναι και αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nai sumfwnw oti sth 1h sezon epaize pio polu kai htan k pio shmantikos o rolos ths.Alla k fetos mhn ksexnas oti hksere arketa gia tous first people.(eixe ta biblia,hksere proswpika k ton sam weiss kai h massive dynamic meletouse th mhxanh).
    Sorry gia ta greeklish!An enoxloun 8a ta kopsw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως αποδείχτηκε στο τέλος τελικά δεν ήξερε τίποτα για τους First people, μόνο τον Σαμ Γουάις που ήξερε... Πάντως στον 1ο κύκλο είχε και ένα μυστήριο κάτι, εγώ πίστευα ότι ήταν η κακιά της υπόθεσης και ότι κρυβόταν πίσω από το "μότιβο". Τελικά ξεχάστηκε και το μότιβο και η ΖΦΤ και γενικά η σειρά έχει αλλάξει πολύ στυλ σε σχέση με την 1η σεζόν (όχι ότι με χαλάει, ίσα ίσα μου αρέσει που έχει εστιάσει στα 2 σύμπαντα) 
    Όπως σε βολεύει γράφε (αν μπορείς να γράφεις ελληνικά το ίδιο εύκολα με τα greeklish ακόμα καλύτερα, όπως έχεις συνηθίσει βέβαια) 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω δει ακομα τα επεισοδια αλλα και οταν τα δω και παρατηρησω την απουσια της δεν θα μου λειψει καθολου...ανεκαθεν μου την εσπαγε η Νινα η Κοφτερη...!! Οποτε ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!!!! :PPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εμφανίστηκε ούτε στο 3ο επεισόδιο αλλά ανέφεραν το όνομά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστά, στο 4ο θα την έχουμε πάντως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή