29/9/11

Ο Joshua Jackson μας μιλάει για το κόμικ του Fringe



Σε αυτή τη συνέντευξη, ο Joshua Jackson μας μιλάει για τη δουλειά του στη σειρά κόμικ "BEYOND THE FRINGE".

Πώς και μπλέχτηκες εσύ με αυτή τη δουλειά;
Δεν ξέρω ποιος ανώτερος μου έκανε την επιλογή να μου προτείνουν να συμμετάσχω αλλά με προσέλαβαν όταν οι παραγωγοί ήταν στο ψάξιμο για συγγραφείς της σειράς αυτής.

Διαβάζεις κόμικς ή γενικά είσαι φαν του είδους;
Όπως και κάθε άλλος στην ηλικία μου έτσι και εγώ μεγάλωσα με το κόμικς. Έχω ξοδέψει χιλιάδες ώρες από το χρόνο μου συζητώντας "ποιος θα νικήσει" και "ποιανού η δύναμη είναι ισχυρότερη". Αλλά τελευταία έχω την τάση να διαβάζω περισσότερο Graphic Novels.

Πώς σου φαίνεται που γράφεις κόμικς, απόλαυσες την όλη διαδικασία;
Να γράφεις σε μορφή κόμικ είναι τελείως διαφορετικό από το να γράφεις το καθιερωμένο χειρόγραφο σενάριο. Ευτυχώς είχε μερικούς βοηθούς που με έκαναν να συνηθίσω αυτό το είδος γραψίματος από εικόνα σε εικόνα, αντί για από σκηνή σε σκηνή.

Τι να περιμένουμε από το "BEYOND THE FRINGE";
Από το κομμάτι που έκανα, πιστεύω θα καλύψει ένα κομμάτι της ιστορίας του Πήτερ με ικανοποιητικό τρόπο.

Πώς κολλάει το κόμικ με την 4η σεζόν της σειράς;
Θα πρέπει να το διαβάσετε και να το διαπιστώσετε μόνοι σας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου